mandag den 5. august 2013

Tips til SEO

Hvordan optimerer jeg min hjemmeside i forhold til googles søgemaskine? Det spørgsmål har jeg stillet mig selv mange gange, når jeg har arbejdet med mine hjemmeside og min blog. Jeg har søgt meget rundt på nettet og læst mange artikler på både dansk og engelsk. Alt informationen er sådan set tilstede, men det kræver en masse tid at navigere rundt i.

Formålet med denne blog er, at dele ud af de tips og tricks, jeg har fundet på nettet omkring SEO. Jeg vil forsøge at gøre indlæggene så konkrete som mulige via simple forklaringer, billeder, skærmprint og links.

Min erfaring er dannet ud fra arbejde med en blog lavet på blogger.com/blogspot samt 2 hjemmeside lavet med de værktøjer som one.com stiller til rådighed. Jeg arbejder ikke med SEO til hverdag så nogle indlæg vil for en professionel måske virke simple og ufuldkommen. Uanset hvad så er det disse små tips og tricks omkring SEO, der har fået mine sider til at blive set af flere og flere.

Hvad kan du finde indlæg om?


  • Hvad er SEO?
  • Hvordan laver jeg en sitemap?
  • Hvordan finder google min min sitemap?
  • Hvad kan jeg bruge webmasterværktøjet til?
  • Hvilke søgeord virker?
... og en masse andre ting.

God fornøjelse

1 kommentar:

  1. very interesting post.this is my first time here.i found so mmany interesting stuff in your blog especially its discussion..thanks for the post!
    Graphic Design Service

    SvarSlet